Bumm

 2011.03.30. 14:22

Összesen 4 poszt van privátra állítva. Átnéztem őket, hogy miért is.... Hát szó szerint rosszul vagyok. Legszívesebben kitörölném mindent a faszba. "A napló jó, mert szép emlékek vannak benne...." - hogyne persze. Már ha az ember nem szűzkurva. Annyira gusztustalan amiket csináltam. És igazából nem tudom miért. Lehet azért, mert nem lett belőle semmi. Lehet, mert azóta tudom, h milyen az a fasz valójában. (Ez is bazmeg. Meg se érdemli h 3 év után még mindig írjak róla.) A lényeg az h nem tetszik. Nagyon nem.

Az egésznek az apropója az volt, hogy dilemmába sodort Kálmán, már megint. Mert mikor olvastam a legutóbbi posztját, csak 'pff'-ögtem. 'Ez kell, bazmeg, akkor ez lesz?' - Fel akartam oldani az összes posztot. De aztán végiggondoltam. Ha ezt tenném, csak rövid úton megadnám neki amit akar. Mégis ki Ő? Marhára nem tartozom neki elszámolással. Ha elraktam, elraktam. Az fel sem merül a hülyéjében, h őt védem valamitől? Mindegy, nem érdekel. Így is egy nagy marhaság ami most folyik, nem hogy még ezt is hozzá igazítsam.

Itt is mindenki hülye. Miért nem vagyok már otthon? Ja, előbb el kell hasalni a vizsgákon, aztán mehetek. Na persze biztos lesznek otthon is bajaim. Tekintve, hogy nincs lakáskulcsom, szeretnék majd szeretnék, Anya már nem dolgozik, nekem meló kell, a Kert nélkül meg fogok zakkanni, Kálmán ostromolni fog... áh. Passz.

Másik, a Sziget. Úgy akartam a nyarat, h visszajövök július, augusztusra. De a Sziget kurva jó lesz idén. Menni akarok. De ha nem jövök vissza, megint nem lesz melóm. Kurvaélet.

Oh, and not like anyone said 'thank you' for cleaning  up the fucking living room which I never use. Whats more, I get attacked for making a 6.47 (!) phone bill. Well, fuck off. I'ts not 60 pounds. Its 7. Just tell me and I will pay it. Big deal, bitch.

Címkék: blog angol elegemvan

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerollingstone.blog.hu/api/trackback/id/tr912785113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása