Filmek

 2011.03.14. 02:11

Bár pénteken nem feküdtem olyan későn, de szombaton mégis egetrengetően későn keltem. Ennek örömére egész nap filmet néztem. Annyit zabáltam pénteken, hogy egész nap nem voltam éhes. Befejeztem A kilencedik légiót, megnéztem az I.e.: 10 000-t és az Elemi ösztönt. Utóbbi félbe volt szakítva a Tudorok 4. évad egyik részével. A Kilencedik légiót meg a másikat tuti össze fogom keverni, bár nem ugyan az. Sőt. Jók nagyon, bár a Római kori, baszós-kardozós, Hadrianus falás filmből egy haloványka szerelmi szál érintett meg a legjobban. Mutat sok mindent. Az Elemi ösztön meg, háááát. Kálmánnal nagyjából kibeszéltük, de érdekes, hogy nekem mit jelentett a film. Rámutatott valamire, amiről eddig is tudtam, de most egy jobb leckét kaptam belőle. A férfiak teljes megőrítése. A nők hatalma. Régen hittem abban, hogy mindezt anélkül is el lehet érni, hogy 'kurválkodsz'. Most láttam, hogy nem. Egy kicsit muszáj vagy adni. Nem lehet 110%ban a fantáziájukra bízni. Kell a fantáziának alap. Erős alap. Simán az őrületbe lehet kergetni valakit, ha felnősz hozzá. Én még valószínűleg fél úton megijednék. De már nem kell sok. Pár év, és kegyetlen játékokat fogok űzni. Hogy miért? Miért ne? Mert megtehetem. Mert vonz az ilyen hatalom. Főleg ha addig még páran pofára ejtenek, vagy összetörnek. Még inkább menni fog. Ha baj lesz abból amit Matt-el játszunk, ha Dave visszautasít, ha... ki tudja még, kik jönnek addig.

Azért érdekes lavinát indított el bennem a film. Azt sem kell persze elhanyagolni, hogy a szexjelenetek mennyire jól vannak megcsinálva. Nem mintha lennék bárki, hogy ezt megmondjam. Vagy nem mintha előttem nem mondták volna már meg több millióan. De tetszett. Sőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerollingstone.blog.hu/api/trackback/id/tr952737251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raistlin'75 2011.03.14. 04:20:14

Megdőbbentő gonolatok...
Mintha ismeretlen ember írta volna...

LittleRollingStone 2011.03.14. 12:37:44

Vagy csak nem ismertél eddig....

Raistlin'75 2011.03.14. 17:10:40

Nem ILYENNEK ismertelek...

LittleRollingStone 2011.03.14. 17:24:46

Ugye nem gondolod komolyan, hogy az emberek nem változnak...?
süti beállítások módosítása