Kedd

 2011.03.08. 22:40

Hiányzik tesóm. Sokszor az jut eszembe, hogy szinte alig ismerem. Eljöttem, mikor igazán elkezdett felnőni, és ... nem voltam ott, nem beszéltem vele, nem láttam dolgokat történni. Ma nagyon meglepett. Kétszer is. Annyira aranyos, ahogy próbál felnőni. Nehéz neki, nagyon is. Sok szempontból rosszabb neki, mint nekem. Sokszor haragszom rá, amiért kicsinálja Anyát és kőbunkó vele, ugyanakkor nem lesz Ő rossz gyerek. Csak ki kell nőnie ezt a dacot. Azt tanácsolta anyának, hogy ne mondja el nekem, hogy mi történt mert csak sírni fogok. És anya nem is akarta elmondani, csak véletlenül rosszkor szóltam rosszat. Már ahogy ez lenni szokott. Amikor ez történt, akkor meg Tomi védett anyánál. Azt próbálta neki elmondani, hogy nem volt igaza. Szó szerint tátott szájjal ültem és hallgattam. A lehető legtapintatosabban magyarázta, hogy miért nem volt igaza. Megdöbbentett vele. És nagyon hálás vagyok neki. Így nem érzem annyira azt, hogy tényleg én hibáztam. Így nem érzem magam annyira egyedül.

Talán végre végleges opció van a nyárral kapcsolatban is. Igaz, hogy megint nem az én döntésem, vagy legalábbis nem teljesen, de fáradt vagyok már ahhoz, hogy ez ellen is még fellépjek.

Gyuri megint itt volt egy órát, megcsinálta a biciklim. Meg rámutatott, hogy semmi baja, csak a torka véres. Újabb pont a listán, aminek az a címe, hogy "ha lesz pénzem".

Közben beszélgetünk. Komolyan mondom, bazmeg, némasági fogadalmat kéne tennem. Bárkinek, bármit mondok, az rosszul sül el. Anyám rámbassza a telefont, tesóm beközli h "ne pofázz bele", Kálmánnak csak forgatom a  kést a hátában... Nem vagyok emberek közé való, de tényleg. Itt volt a Gyuri csaja is. Hát egyre unszimpibb a csaj. Mondjuk sose tetszett... Miközben itt beszélgettünk az járt a fejemben, hogy miért is nem szeretek beszélgetni. Feljön vmi téma, senki sem tudja az  igazságot és mindenkinek az agyára megy amit a másik állít. Én meg elhallgatok pár mondat után és csak forrok a saját levemben annyira dühítenek a hülyébbnél hülyébb verziók, bármi is legyen a téma. Vajon kitől örököltem hogy ilyen gusztustalanul fölényes vagyok?! Kihaénnem, mindent jobban tudok, ti hülyék vagytok Kisasszony. Sokadszorra érzem már, hogy meg kell keresnem ki az apai dédnagyapám. Lehet, azzal minden kiderülne.

Címkék: család düh

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerollingstone.blog.hu/api/trackback/id/tr882723388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása