Yellow

 2011.03.31. 03:26

Hát ezt az érzést... Nem hiszem, hogy valaha éreztem ilyen éreztem ilyen erősen. Sokági fog tartani megírni ezt a posztot, mert részeg vagyok. Nem lesz hosszú, mondjuk... Nem is biztos  h le akarom írni. Bazmeg. Hülye, kis fiatal (nagyon, nagyon fiatal) naiva picsa. Mégis, mit vártam?! De eeez, ne ezért ez durva volt. Aztakurva. Itt ülök és nem tudok sírni. Nem megy. A vállam rázkódik, levegőt nem kapok, de nem tudok, de sírni nem tudok. Mindjárt fulladni is fogok, ha így haladok. Rosszul vagyok, minden bajom van. Bakker. Naív picsa. A felnőtt játékokhoz fel kell nőni, Kislány. Ez van. Valamint, ami nem öl meg, az megerősít.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerollingstone.blog.hu/api/trackback/id/tr652787121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása